Information om sidan:
Här på denna sidan kommer ni att kunna ta del av mina foton. Jag fotar oftast våran vardag, men även bilder från då vi är ute med husbilen eller på andra äventyr. Det är ©opyright på alla bilderna, och det innebär att dom får inte kopieras utan min tillåtelse. Skulle ni däremot vilja ha någon av bilderna kan ni skicka ett epost till mig via Kontakt (se ovan) så kan jag skicka bilderna till er. Fotogalleriet kommer att uppdateras regelbundet med nya bilder.

Epost: ( vid kontakt) [email protected] .

NYTT PÅ SIDAN
Nu kommer ni även att kunna följa lite av renoverings arbetet på VW folkvagnen.

11/9: Sidan är nu uppdaterad med nya bilder från gården.


Kommentarer
N I L A M © Jag och min kamera Skriver:

kul med ny blogg, vad hände med den gamla? :)

2011-09-29 , 10:51:07 - Bloggadress: http://nilamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

Din e-postadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback